تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از نوین‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین شیوه‌های تبلیغات اینترنتی است. در این روش شما تنها هزینه‌ی کلیک‌های انجام شده بر روی بنر تبلیغاتی خود را پرداخت می‌کنید و به این ترتیب از پرداخت هزینه‌های بالای اجاره‌ی جایگاه‌ تبلیغاتی در وبسایت‌ها جلوگیری می‌شود. در حال حاضر شرکت‌های بزرگ دنیا مانند گوگل، توییتر و… از این متد نوین در سرویس‌های تبلیغاتی خود استفاده میکنند ...

بیشتر بدانید

ترویج در شبکه های اجتماعی

در عصر حاضر، حضور برندهای تجاری در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یک بازار رقابتی بزرگ شده است و همه‌ی آن‌ها برای برندینگ حداکثری از شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و… استفاده میکنند. برند‌ها در شبکه‌های اجتماعی سعی می‌کنند تا مخاطبان جدید جذب کنند و کسب و کار خود را توسعه بخشند ...

بیشتر بدانید

رپورتاژ در سایت ها

انتشار رپورتاژ (اخبار تجاری برندها) در وبسایت‌های بزرگ یکی از تاثیرگذارترین شیوه‌های تبلیغاتی در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ است. با انتشار رپورتاژ در وبسایت‌های بزرگ، تبلیغات شما در قالب یک پست عادی در میان نوشته‌های آن وبسایت قرار میگیرد و هزاران نفر از بازدیدکنندگان آن وبسایت آگهی شما را مشاهده خواهند کرد. این روش میتواند به شما در زمینه‌ی پروموتِ محصول و یا برندتان کمک بسیار زیادی کند ...

بیشتر بدانید

بازاریابی محتوایی

طبق آمارهای رسمی، شرکت‌هایی که در سایت خود وبلاگ فعال دارند، حدود ۶ برابر از شرکت‌هایی که در وبسایت خود وبلاگ فعال ندارند موفق‌تر هستند. مدل بازاریابی محتوایی نیز یکی از موثرترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی است که می‌تواند کاربران عادی فضای مجازی را به مشتریان بالقوه‌ی شما تبدیل کند ...

بیشتر بدانید

طرح‌ریزی استراتژی حضور آنلاین

طرح ریزی استراتژی، تعریف هدف و نقشه‌ی راه یکی از مهمترین اقداماتی است که برندها باید جهت حضور در فضای مجازی انجام دهند. حتی با وجود بودجه‌های تبلیغاتی بسیار بالا، ورود به فضای مجازی بدون استراتژی و نقشه‌ی راه احتمال شکست را زیاد می‌کند. در مقابل، طرح یک استراتژی، هدف و نقشه‌ی راه، میتواند شما را به موفقیت در کمپین‌های تبلیغاتی‌تان بسیار نزدیک کند ...

بیشتر بدانید

سئو SEO ( بهینه سازی برای موتورهای جستجو )

یکی از مهمترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در عصر حاضر، موتورهای جستجو هستند. اگر وبسایت شما برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی یا به اصطلاح سئو نشده باشد، مشتریان بالقوه‌‌ای که در موتورهای جستجو به دنبال خدمات مورد نظر خود هستند، شما را بسیار سخت پیدا خواهند کرد. طبق آمار، بیش از ۸۰٪ کاربران فضای مجازی تنها به مشاهده‌ی ۱۰ نتیجه‌ی اول موتورهای جستجو بسنده می‌کنند. شما با تنها یک‌بار بهینه‌سازی وبسایت خود و رعایت نکات لازم، میتوانید مشتریان بسیار زیادی را از موتورهای جستجو جذب نمایید ...

بیشتر بدانید

برندینگ در فضای مجازی

ترجیحا همه‌ی کسب و کارها برند نیستند. طبق تعاریف رسمی، برند، یک نام یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده‌ی خدمات یا فروشنده‌ی محصولی خاص باشد که به وسیله‌ی آن، از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. هدف بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی‌ برندینگ است و یکی از خدمات دیجیتال مارکتینگ، تلاش برای برندینگ نام کسب و کار شما در فضای مجازی است ...

بیشتر بدانید