بازاریابی محتوایی

طبق آمارهای رسمی، شرکت‌هایی که در سایت خود وبلاگ فعال دارند، حدود ۶ برابر از شرکت‌هایی که در وبسایت خود وبلاگ فعال ندارند موفق‌تر هستند. مدل بازاریابی محتوایی نیز یکی از موثرترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی است که می‌تواند کاربران عادی فضای مجازی را به مشتریان بالقوه‌ی شما تبدیل کند.
وجود یک وبلاگ فعال در وبسایت شرکت شما، میتواند سبب تعامل کاربران فضای مجازی با برند شما شود. چرا که شما با انتشار مطالب کاربردی و ترجیحا غیرتجاری به افزایش سطح آگاهی کاربران کمک کرده‌اید. در این روش، احتمال اینکه کاربران عادی فضای مجازی را به مشتریان بالقوه‌ی خود تبدیل کنید بسیار بسیار بالاتر است.

بازاریابی محتوایی با رعایت استانداردهای لازم همچنین میتواند باعث افزایش رتبه‌ی وبسایت شما در موتورها جستجو شود. با توجه به نمونه‌های موفقی که بازاریابی محتوایی باعث موفقیت کسب و کار آن‌ها شده است، ما نیز این روش را به شما پیشنهاد میکنیم.
لیوا در بحث انجام بازاریابی محتوایی تمامی مشاوره‌ها و ابزارهای لازم را به شما می‌دهد تا بتوانید هرچه صحیح‌تر این مدل را در کمپین دیجیتال مارکتینگ خود پیاده‌سازی کنید. ما برای این کار پلن‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ایم که از طریق لینک زیر در دسترس شما قرار گرفته دارد.