برگزاری همایش و سمینار

یکی از تخصص های گروه لیوا، برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی است. اگر قصد برگزاری همایش و یا سمیناری را در حوزه‌ی کاری خود دارید، میتوانید با خیال آسوده ۰ تا ۱۰۰ کار را به لیوا سپرده و شما تنها به بر روی محتوای علمی همایش و یا سمینارتان تمرکز کنید. این کار کیفیت برگزاری همایش را بسیار بالا میبرد ...

بیشتر بدانید

نمایشگاه و پروموت

یکی از راه‌های برندینگ و فروش در فضای غیرآنلاین، شرکت در نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی‌ است. طبیعتا هماهنگی و انجام امور تبلیغاتی قبل از برگزاری نمایشگاه به حدی زیاد است که شما را از تمرکز بر محتوای علمی و عملی نمایشگاه دور می‌کند. یکی از خدمات لیوا، برگزاری نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی با بالاترین کیفیت است ...

بیشتر بدانید

طراحی و چاپ

اگر قصد تبلیغات در فضای غیرآنلاین دارید و یا قصد برگزاری نمایشگاه، همایش و رویدادهای دیگر را دارید، بلاشک نیاز به طراحی کاتالوگ و بروشور، راهنما، بنر، استد و… پیدا می‌کنید. طبیعتا طراحی و کیفیت چاپ اقلام مورد نیاز در نمایشگاه‌ها و همایش‌ها نقس بسزایی در جلب توجه مخاطب دارد ...

بیشتر بدانید

هدایای تبلیغاتی

یکی از ماندگارترین روش‌های تبلیغاتی، چاپ بر روی کالاهای مختلف و هدیه‌ی آن‌ها به دیگران است. به این طرح هدیه‌ی تبلیغاتی گفته میشود. هدیه‌های تبلیغاتی در همایش‌ها، سمینارها، نمایشگاه‌ها و رویدادها به برندینگ شما کمک بسیار زیادی میکند. ما بعنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولید و چاپ هدیه‌های تبلیغاتی همراه شما هستیم ...

بیشتر بدانید

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی یکی از رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی است که اکثرا برندهای بزرگ از آن بعنوان تبلیغات استفاده میکنند. تبلیغات محیطی عبارت است از نمایش تبلیغات شما در ابعاد بسیار بزرگ و کوچک تر از آن در محل بزرگراه‌های شهر. بدین ترتیب عده‌ی زیادی از افرادی که در حال گذر از آن بزرگراه‌ها هستند تبلیغات شما را خواهند دید ...

بیشتر بدانید

تبلیغات رسانه‌ای

رادیو و تلویزیون دو رسانه‌ی اول هر کشور هستند. در کشور ما نیز این دو رسانه بیشترین سهم بیننده را دارا هستند. همه‌ی مردم در طول روز حداقل ۲ بار به تماشای تلویزیون مینشینند و رانندگان بسیاری از خودروهای سواری به رادیو گوش میکنند. با تبلیغات رسانه‌ای میتوانید حداقل ۱۵ میلیون نفر را در هر نوبت با کسب و کار خود آشنا کنید ...

بیشتر بدانید

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

در دنیای تبلیغات، تمام تلاش فعالان بر تاثیرپذیری بیشتر و در نتیجه موفقیت بیشتر است. در صورتی که در تبلیغات از تصاویر خلاقانه و با کیفیت خوب استفاده نشود، کمپین تبلیغاتی به موفقیت نخواهد رسید. همچنین استفاده از تصاویر آماده از کمپین سلب اعتماد میکند ...

بیشتر بدانید